نوشتن متن تبلیغاتی فارسی و انگلیسی

انواع مختلف متون تبلیغاتی و فروش محصول

متن تبلیغاتی مجله معتبر فشن و استایل ووگ Vogue

  • Fazel Ahmadzadeh
  • يكشنبه ۱۷ فروردين ۹۹
  • ۲۳:۵۵

متن تبلیغاتی مجله معتبر فشن و استایل ووگ Vogue

مجله فشن و استایل ووگ Vogue برای این روزهای کرونا یک عکس خاص و حرفه ای را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده و کپشن تبلیغاتی به همراه پیام بهداشتی پست کرده است.

عکس و متن تبلیغاتی مجله Vogue در اینستاگرام:

#در_خانه_بمانیم

از آنجایی که مراقبت از خودمان و مراقبت از عزیزان ما اکنون بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد ، ما به سراغ اصول اولیه می‌رویم و به ادبیات رجوع می کنیم ، دوباره فیلم های کلاسیک تماشا می کنیم و ورزش و مراقبت از خود را برای راحتی در خانه ماندن انجام می دهیم. کسانی که در خانه می مانند، از اینکه از نهایت وقت تنها ماندن خود استفاده می کنند، الهام می و از نظر روحی و جسمی سالم می مانند. از رمان هایی که حتما باید خوانده شوند گرفته تا بهترین راهنمایی های ورزش در خانه، پیشنهادهای ما را در سایت مجله ووگ پیدا کنید.

متن تبلیغی انگلیسی

#StayHome As taking care of ourselves and looking out for our loved ones is more important now than ever, we are going back to basics and looking to literature, re-watching classic films and practicing sport and self-care for comfort while at home. Those staying in will find inspiration for making the most of their alone time and staying healthy in both body and mind. From must-read novels to top tips for exercising at home, find our suggestions on Vogue.fr.


نکات مربوط به این پیام تبلیغاتی برند مجله ووگ Vogue:

  1. این پست در کپشن خود با هشتگ #در_خانه_بمانیم شروع شده که عمل به مسئولیت اجتماعی این برند است و رسالت اولیه خود را نشان می دهد.  
  2. به شرایط مردم در این شرایط مربوط به شیوع ویروس کرونا و قرنطینه اشاره دارد، اما از هیچکدام از این کلمات منفی استفاده نمی کند و این فوق العاده است. هیچ کلمه ی منفی در این کپشن تبلیغاتی نخواهید دید.
  3. اشاره مثبتی به خواندن رمان ، کتاب های ادبی و فیلم های کلاسیک و ورزش کردن دارد تا سلامت روح و تن با هم تامین باشد.
  4. در انتها بدون تبلیغ چندش آور، پیشنهاد می کند که برای خواندن رمان های متنوع و آموزش های ورزش کردن، به سایت این مجله مد و استایل مراجعه کنید.


کلیشه این متن تبلیغی مجله Vogue میتونه به این صورت باشه:  

  • اشاره به شرایط موجود
  • پیام آموزشی و آگاهی دهنده همراه با ذکر دلایل و نکات مثبت
  • ارائه خدمات ویژه به علاقه مندان بدون استفاده از کلمات تبلیغی

نظر مشتریان که به صورت کامنت در اینستاگرام نوشته اند:

Fleylfa: خیلی عالی است. این ما را به شرایط هارمونی بر می گرداند.  

جالب اینجاست که بسیاری پست های تبلیغاتی در انتهای این پست مجله ووگ وجود دارند.

  • نمایش : ۸۱۹
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    انواع متون تبلیغاتی برای تبلیغات و فروش محصولات ایرانی و خارجی را به زبان فارسی و انگلیسی در این وبلاگ می توانید بخوانید و دانلود کنید.
    پیوندهای روزانه